[Talk-dk] gang/cykelstier

Jakob Riis Josephsen jakob at josephsen.com
Ons Nov 3 23:00:47 GMT 2010

Den 03-11-2010 23:42, Ole Nielsen skrev:

<snip>
> I det åbne land er motorkørsel i princippet tilladt på veje, med
> mindre andet er angivet (hvilket det typisk nok vil være, landmænd
> bryder sig ikke om at have fremmede kørende rundt på deres markveje)
>
> For motorkøretøjer inkl knallerter vil jeg sætte adgang til no for
> både track og path (og tagge for undtagelserne).
</snip>

Jeg kan ikke komme i tanke om grus- og jordveje i det åbne land her i
min hjemegn hvor der er skiltet med kørsel forbudt? (Ja, jeg kommer selv
fra landet) - Jeg tror måske det er mere udbredt i områder med store
godser...?  - Noget andet er så at nogle af vejene ikke er velegnede til
kørsel og andre igen føles 'for private' at køre på, men generelt føler
jeg at jeg kommer på en kæmpe 'access=yes'-opgave i den nærmeste fremtid
:-/ ...

> Hvad synes I?
Ikke 100% enig, men i store træk ok... :-/

Mange Hilsner
Jakob Riis Josephsen
(jrjosephsen)