[Talk-dk] Idé til lag på rashers aldeles udmærkede kort

Peter Brodersen peter at ter.dk
Lør Nov 20 15:03:05 GMT 2010

Hej,

Først endnu et thumbs up for at få automatiseret laget med opdateringer. Yay!

2010/10/23 Freek <freek_osm at vanwal.nl>:

> På den måde jeg tegner kortet nu vil det ikke være interessant fordi den
> sammler data per pixel; hvis en pixel ikke dækker tilstrækkeligt mange
> adressepunkter giver den ikke længere et betydningsfuldt gennemsnit af data.

Jeg kunne også godt tænke mig at man også kunne se laget på højere
zoom-niveauer.

Opløsningen på coverage-laget behøver ikke at være tilsvarende bedre,
når man zoomer ind; det er blot ærgerligt at laget helt forsvinder,
når man når over zoomniveau 9. Jeg kunne godt bruge et lag, selv om
det bare betyder større firkanter, hvis muligt. Alternativt, kan man
sætte kortet til bare at bruge lavere zoomniveauers lag, bare zoomet
ind?

Lige nu kan zoomniveau 9 være lidt for langt ude til at man har en
fornemmelse af, hvor der mangler noget, synes jeg. Igen, jeg behøver
ikke en bedre opløsning, bare at laget ikke forsvinder helt.