[Talk-dk] Spørgsmål om routing-data

Morten Bek Ditlevsen bek at termestrup.dk
Tir Nov 23 12:06:39 GMT 2010

Hejsa,
Jeg er i Chiang Mai, Thailand for tiden - og mapper en lille smule.

I nærheden af hvor jeg bor ligger ruinerne af en bymur - i muren er der en
port, der åbner ud på en stor plads.
Pladsen er markeret i OSM, men jeg ville gerne markere, at man kan komme fra
vejen på den ene side af bymuren til vejene på den anden side af muren og
pladsen på gåben, så en evt. routing-algoritme kunne finde ud af at lede
fodgængere den vej.
Er der et tag til at angive en forbindelse uden at der direkte er en sti?
Igennem porten er der selvfølgelig en begrænset 'vej', men på pladsen foran
kan man jo gå hvor man vil...

Mvh,
/morten