[Talk-dk] Spørgsmål om routing-data

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Tir Nov 23 16:00:36 GMT 2010

Tegn pladsen med highway=pedestrian, area=yes, name=*. Tegn en mur rundt om
med barrier=wall, height=*, marker hullet (knudepunktet) i muren med
barrier=gate. Tegn en vej med highway=pedestrian ud til hovedvejen igennem
knudepunktet barrier=gate, eller lade pladsen være gennemført fra vej til
vej (hvis det er tilfældet).

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe