[Talk-dk] Imports i Danmark

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Man Nov 29 11:52:44 GMT 2010

On 29/11/2010, at 11.14, Johnny Rose Carlsen wrote:

> Jep, lad os se hvad der sker. Der er stadig mange ting der kan nå at
> ændre sig. Jeg tror ligesom dig, at der godt kan gå lang tid endnu.

Enig, men desværre stilles alting jo på stand-by. Hvad skal man skrive
til folk, som man vil bede om at donere deres data? Øh, der er denne
licens, men det bliver nok lavet om, på et tidspunkt. Måske. Det duer
lissom ikke, det gør alle forvirrede, og så er det lettere at sige
"nej" :-(

-- Morten (mok0)