[Talk-dk] JOSM GRMBL

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Fre Okt 1 14:32:54 BST 2010

On 01/10/2010, at 15.14, Anders Lund wrote:

> Men den bliver ved at bruge den samme kommentar når jeg oploader.
> Hvordan kan
> jeg få den til at bruge en TOM kommentar hver gang, så jeg ikke får
> sendt
> updateringer med forkerte kommentarer????

Det er fordi den ikke har lukket dit changeset. Man kan blive ved med
at uploade til det samme changeset, hvilket er smart hvis man f.eks.
opdager at man har lavet en fejl.

Man kan ændre JOSMs opførsel, så den lukker changeset hver gang. Det
kan man gøre i den dialogboks der åbnes når man uploader.

Håber det hjælper.

-- Morten