[Talk-dk] gang/cykelstier

Beck Niels nielsbeck at me.com
Lør Okt 2 14:40:36 BST 2010

Hej Michael!

Enig!

> highway=xxx/cycleway=track

> 								Cykelsti i begge retninger ved vej!

highway=cycleway/cycleway=track

								Hvis en dobbeltrettet cykelsti "har sit eget forløb" ved en
vej. Eller eksisterer uden landevej!

> highway=path;bicycle=designated;foot=designated

								Smutveje der gør kortet virkelig interessant og informativt
når man anvender "Stifinder".

> highway=xxx/cycleway=lane

								I ovenstående er der ikke taget højde for cycleway=lane, der
ifølge koncensus fra foråret debat
								dækker afstribning ved vej af hensyn til cykel "sti". Til
forskel herfra er "track" adskilt ved kantesten,														græs mm.
Vh.
Niels

.