[Talk-dk] DK:Friluftskort

Anders Lund anders at alweb.dk
Søn Okt 3 21:13:03 BST 2010

Hej,

Jeg har lige set dette projekt på wikien, og har et par indput:

Skov- og naturstyrelsen har et kort her, hvor man kan vælge hvad man vil si og
hente positioner, hvis man ellers kan finde ud af hvordan...

http://udinaturen.skovognatur.dk/udinaturen/

Men jeg var faktisk lige ved at sende en mail til de frie fugle forleden, for
at spørge om de ville bidrage med positioner for teltpladser fra
teltpladser.dk. Desværre er jeg ikke sikker på at de har dem, det ser ud som
om de opfordrer til at man sender dem ind til friluftskortet.dk.

Jeg er ret sikker på at der findes en del rideruter, man skal bare finde nogen
i det rigtige miljø for at finde ud af hvor, og måske finde nogen der kan ride
rundt med gps'en tændt...

Det gælder vel om at få kontakt til nogle frilufts-miljøer, og få
organisationer og medlemmer til at bidrage med data hvis de kan?

Jeg er selv sejler, så det er mit mål at få så de havne jeg kommer til mappet
ordentligt, er så småẗ begyndt lokalt. Mange havne på øerne har teltpladser,
typisk primitive, under ordningen på teltpladser.dk.

--
Venlig hilsen,
Anders