[Talk-dk] Øhavsstien

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tir Okt 5 09:59:40 BST 2010

Hej Anders

Har lige været i Svanninge Bakke (v. Faaborg) på MTB, så der er tilføjet
lidt mere af Øhavstien til relationen
(link<http://www.openstreetmap.org/browse/relation/1202410>
).

Der ligger forøvrigt en del arbejde i Svanninge Bakker, jeg har tilført en
del. Men der mangler en del. Det er jo et flittigt brugt sted, så det burde
være muligt at få nogen derud for at spore området.

Kan se at der ligger nogle ældre stier i område, som ser ud til at ligger
helt forkert. Men jeg har ladet dem være indtil videre, indtil de er sporet
med GPS.

*Jeg vil ihvertfald tilbage, da det jo er super lækkert.*

/Jens Winbladh