[Talk-dk] Ekstra adresse punkter

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Man Okt 18 19:45:08 BST 2010

Jeg støder finder flere steder, hvor jeg har opdateret adresserne igennem
osm.rasher.dk's adresse updater (opdateret indenfor de seneste pr. dage)  -
at der ligger dobbelt af de enkelte nr. Som om at updateren ikke har slettet
de gl. adresser?

Se f.eks. http://osm.org/go/0HzcQxr6K- og
http://osm.rasher.dk/?zoom=16&lat=55.48439&lon=9.32558&layers=B00TFFFFFF

Er der fejl i updateren?