[Talk-dk] Idé til lag på rashers aldeles udmærkede kort

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Ons Okt 20 14:47:08 BST 2010

Glemte lige at sige at der findes noget der ligne lidt, men er rimeligt
uoverskueligt i større skala:
http://tools.geofabrik.de/osmi/?view=addresses&lon=9.41518&lat=55.48474&zoom=12&overlays=buildings,buildings_with_addresses,postal_code,nodes_with_addresses_defined,nodes_with_addresses_interpolated,street_not_found,interpolation,interpolation_errors,connection_lines,nearest_points,nearest_roads

[...]
/Winbladh