[Talk-dk] Tag til Hundeskov?

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Fre Okt 22 11:27:57 BST 2010

Jeg vil tagge et område med leisure=dog_park, area=yes, name=* og retagge en
lukket vej rundt om området (nok på samme punkter som området omgrænses af)
med barrier=fence, fence_type=*, height=*.

Jeg vil ikke anbefale dig at tegne skov i samme punkter, men tegne den så
den overlapper hvor muligt, eller omvendt, tegne 'græs' hvor der er det.

Her er der f.eks. to eksempler på hvordan vi har gjort i mit område, så kan
du selv lige kigge nærmere på dem i en editor:

http://www.openstreetmap.org/?lat=56.25051&lon=10.12866&zoom=17&layers=M
http://www.openstreetmap.org/?lat=56.170475&lon=10.100357&zoom=18&layers=M

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe