[Talk-dk] Idé til lag på rashers aldeles udmærkede kort

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Fre Okt 22 15:46:28 BST 2010

On 20-10-2010 15:46, Jens Winbladh wrote:
> Hej
>
> Hvad med at lave et lag hvor man kan se om der mangle veje til de
> importerede adresser. Altså om området er kortlagt.
[snip]
> Er det teknisk muligt og er der nogen der kan lave det. (er ikke den store
> tekniker selv)

Jeg er ikke i tvivl om at det er teknisk muligt - Freek har jo fx lavet
noget der minder meget om det. Men jeg har ikke rigtig nogen anelse om
hvad jeg skulle stille op for at lave et lignende kort.

Men kombinationen af Freeks kort og Geofabriks OSM Inspector kan vel godt
bruges.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk