[Talk-dk] Tag til Hundeskov?

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Fre Okt 22 19:16:38 BST 2010

Hej Rasmus

Det er lidt i den retning jeg også har tagget de hundeskove i mit område.

Jeg har på baggrund af din email, skrevet en dansk wiki for leisure=dog_park
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Tag:leisure%3Ddog_park)

Hvad siger du teksten - passer den ikke rimeligt godt.

Mvh

Jens Winbladh

Den 22. okt. 2010 12.27 skrev Rasmus Vendelboe
<r.vendelboe+osm at gmail.com<r.vendelboe%2Bosm at gmail.com>