[Talk-dk] gang/cykelstier

Beck Niels nielsbeck at me.com
Tor Okt 28 08:34:17 BST 2010

Hej!
På cykelsti i byer med fortov ved siden skal fodgængere holde sig på
fortovet og cyklister på cykelstien!n Prøv bare at gå på cykelstien så
skal du nok få svar på tiltale!

Cykelstier langs landeveje i DK er også til fodgængere! Prøv bar her
at gå på vejen så skal bilerne nok give dig vejledning!

Men jeg har ikke stet nogen "tagge" Dette korrekt. Jeg mener foot.yes
eller foot.no osv. Så her er faktisk et stykke arbejde at korrigerer.
Vh.
Niels Beck

PS. Den programmering som skal gøre cykelstier synlige især i
København afventes med stigende spænding! Det store "tagging" arbejde
i Hovedstaden er gjort, men programmeringen mangler!