[Talk-dk] gang/cykelstier

Beck Niels nielsbeck at me.com
Tor Okt 28 15:11:44 BST 2010

Hej Claus!
Jamen jeg blev svært glad da jeg fik oplyst muligheden for at se
cykelstierne i København på osmarendakortet og jeg har brugt
stifinderen for at se om det hele virker! Tak for rosen! Lige nu eer
jeg ved at dobbelttjekke >KØbenhavns cykelstier idet jeg har fået
fingre i et kommunalt kort der dækker cykelstier i storkøbenhavn. Det
hele ser ret fornuftigt ud!

Dog eer der et arbejde med smutveje og blinde vej med smutmulighed for
cykler og gående, som vil gøre kortet rigtig spændende for cyklister
som stifinder hjælpemiddel.

Jeg er enig med dig i at problemet med foot.no og yes er nok at gå
lidt langt, og der er andre og vigtigere ting at tage sig af.

Vh.
Niels

PS Korrekt det er cyclemap jeg tænkte på! Og det eer vel her den
"normale" bruger går ind?