[Talk-dk] gang/cykelstier

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Tor Okt 28 19:53:39 BST 2010

Hej Niels,

Lige en advarsel.
Pas rigtigt meget på med at kigge på kort med anden licens end cc-by-sa i
forbindelse med kortlægningen. Før du kan bruge oplysninger fra andre
kilder, SKAL du sikre dig, at licensen er kompatibel - eller indhente
tilladelse fra rettighedshaveren. Ellers må du slet ikke bruge dem. Heller
ikke til at identificere ting, du derefter tager ud og "genfinder" i
virkeligheden.

Ellers kan det blive noget rigtigt juridisk rod med problemer for både dig
selv og OSM.

Bare for en ordens skyld.

Claus

Den 28. okt. 2010 16.11 skrev Beck Niels <nielsbeck at me.com>:

>  Lige nu eer jeg ved at dobbelttjekke >KØbenhavns cykelstier idet jeg har
> fået fingre i et kommunalt kort der dækker cykelstier i storkøbenhavn. Det
> hele ser ret fornuftigt ud!

Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Studsbøl Alle 81
DK-2770 Kastrup