[Talk-dk] busstops - på eller ved vejen

Michael Bojsen bojsen at gmail.com
Ons Sep 1 10:16:46 BST 2010

Hej,

Jeg ved godt at jeg er ny på listen, men min holdning er klart at OSM skal
være et kort! Dvs. afspejle virkeligheden så godt som muligt. Det må være
første prioriteten. Herefter kan man så (hvis virkeligheden tillader det)
gøre sig nogle tanker om anvendelse.

Derfor bør stoppene være mapped så det stemmer overens med real life. Så må
det være en evt. programmør af et evt. routingprogram's opgave at harveste
data som findes anvendeligt.

Just my 2 cents.
Med Venlig Hilsen

Michael Bojsen