[Talk-dk] Kort overlays

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Tor Sep 2 02:36:03 BST 2010

On 25-07-2010 22:11, Claus Hindsgaul wrote:
> Hej Jonas,
>
> Jeg nåede aldrig at se dine fine specialkort. Får du dem frem igen, eller
> har de fået hedeslag?

Så er de tilbage i omtrent den oprindelige konfiguration. Jeg har dog
endnu ikke fået det sat op så databasen bliver løbende opdateret, så
forvent ikke at se dine ændringer på kortet med det samme (der kan sagtens
gå flere dage lige pt.) - men jeg regner med det kommer.

Og så var der det med de andre layers som der var planer om. Med tiden
kommer det nok det hele.

Adressen er stadig

http://osm.rasher.dk/

--