[Talk-dk] Kort overlays

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Tor Sep 2 09:03:51 BST 2010

Jonas skrev:

> Så er de tilbage i omtrent den oprindelige konfiguration. Jeg har
> dog endnu ikke fået det sat op så databasen bliver løbende
> opdateret, så forvent ikke at se dine ændringer på kortet med det
> samme (der kan sagtens gå flere dage lige pt.) - men jeg regner med
> det kommer.

Yay! Den har vi savnet. Det forekommer mig at serveren er noget
langsommere. Kan det have sin rigtighed?

Iøvrigt, hvad er det egentlig der forhindrer at de gamle KMS (2002)
adresser simpelt hen slettes, og erstattes af OSAK over hele landet?
Jeg kan huske det har været diskuteret, men hvorfor gik vi væk fra
det? Pbro?

-- Morten