[Talk-dk] Kort overlays

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Tor Sep 2 09:26:56 BST 2010

Pt. kigger opdateringsfunktionen i de allerede eksisterende kms-data og
spørger om adressedata skal opdateres på de veje den allerede kender. Det
gør det pt. muligt, for os uden kodeevner, at opdatere addresser der hvor
vejdækningen er dårlig eller ikke-eksisterende uden at skulle sidde og gætte
på hvad vejene måske hedder.

Hvis du tænker på at lave et fuldt udtræk af data i en omgang fra aws og
uploade (efter kms data er fjernet), så mindes jeg Peter Brodersen for lang
tid siden skrev på irc, at der ikke er nogle funktioner i deres api der
tillader det. Derudover ser den løsning også stadigvæk ud til at
være tvivlsom i ophavsretsmæssige sammenhænge modsat 1-vej-af-gangen
metoden.

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe