[Talk-dk] Kort overlays

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Man Sep 6 12:09:40 BST 2010

Endnu et forslag - ment til at hjælpe med fejlfinding:

Et lag med "highway=cycleway" hvor der IKKE er "foot=yes" samt
med  "highway=footway" hver der IKKE er "bicycle=yes"

Jeg er faldet over en del blandede stier, der er markeret således, og
ifølge
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_tags_for_routing/Access-Restrictions er
der som udgangspunkt ikke adgang for forgængere på cycleway eller cykler på
footway. Mange steder er det også tilfældet, men rigtigt mange steder er det
ikke.

Claus

Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Studsbøl Alle 81