[Talk-dk] Aftale om ortofotos for Danmark - Hvad med Sverige?

Morten Jagd Christensen (MJC) MJC at thrane.com
Ons Sep 15 11:21:44 BST 2010

Hej

Flot arbejde Peter.

Jeg har selv interesse i noget tilsvarende for Sverige, og
har været lidt i dialog med forskellige personer både
lokalt i Svenljunga kommune, med metria og Lantmäteriet. Men
det er som om de simpelthen ikke forstår konceptet og
dermed er det lidt svært at få "hul igennem" og det bliver
også noget ustruktureret.

Kan vi mon bruge denne success som spydspis?

Jeg kan se at Fugro har et salgskontor i Varberg. Men har de
også mulighed for at lave samme aftale i Sverige?

Jeg bruger gerne noget tid på møder og mails med rette
personer/virksomheder/myndigheder men har nok brug for
lidt "starthjælp"

hilsen

Morten Jagd Christensen