[Talk-dk] Cykelsti

Rune Kruse rune at krusedulle.net
Tor Sep 16 15:00:11 BST 2010

Hej Niels

 cycleway <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:cycleway>=lane<http://wiki.openstreetmap.org/w/index.php?title=Tag:cycleway%3Dlane&action=edit&redlink=1>
(hvis
den blot er markeret med opmaling på vejen) eller
cycleway<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:cycleway>
=track<http://wiki.openstreetmap.org/w/index.php?title=Tag:cycleway%3Dtrack&action=edit&redlink=1>
(hvis
den er adskilt fra vejen med andet end en malet linie.)
Hentet fra (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Cykelstivejledning). Der
virker til at være konsensus om denne brug af lane og track

Venlig hilsen
Rune Kruse