[Talk-dk] Cykelstier - København

Jesper Henriksen jesper at catnet.dk
Tor Sep 16 15:19:53 BST 2010

Velkommen tilbage Niels :)

On Thu, Sep 16, 2010 at 01:25:02PM +0200, Beck Niels wrote:
> [..]
> Hvis jeg ikke hører indvendinger herimod, fortsætter jeg med øvrige
> Frederiksberg og efterfølgende Storkøbenhavn i det omfang disse
> cykelstieer ved kantesten ikke er registreret som cycleway lane.

Så længe retningslinierne på wiki-siden følges (se link nedenfor) har
jeg ingen indvendinger. Men husk nu at du selv må ud og kigge på
cykelstierne med egne øjne før du beslutter om det skal være track eller
lane. Det kan være en ret langvarig opgave at påtage sig, hvis du har
tænkt dig at kontrollere alle veje i Storkøbenhavn :) Brug af luft-,
satellitfotos og andre kort, hvor rettighedsindehaveren ikke specifikt
har tilladt at de kan bruges i forbindelse med OSM, er strengt forbudt.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Cykelstivejledning

--
Jesper Henriksen