[Talk-dk] Cykelsti

Rune Kruse rune at krusedulle.net
Tir Sep 21 07:21:01 BST 2010

Hej Niels Beck

Jeg vil lige informere om at det allerede er muligt at se lane og track på
dette kort: http://osm.rasher.dk/ Når du trykker på linket(eller skriver det
ind i browseren) vil du se et kort over DK. ude til højre vil der være et
lille + i et lille blåt felt. når du klikker på + vil der komme en boks frem
hvor du kan vælge et overlay der hedder noget med cycleway track og lane.
(du kan evt. samtidig fravælge adresser, hvilket gør kortet lidt mere
smidigt at arbejde med)

Det vil formentlig hjælpe dig i dit arbejde, hvis du ikke allerede kender
kortet:-) Held og lykke med arbejdet.

venlig hilsen
Rune Kruse