[Talk-dk] Cykelsti

Beck Niels nielsbeck at me.com
Tir Sep 21 07:33:12 BST 2010

Hej Rune!
Jamen det er jo lige det jeg har brug for! Jeg var startet med
Frederiksberg, men kendte ikke denne overlay mulighed så det var lidt
langsommeligt at tjekke for tracks og til dels fejlagtige alnes ifølge
den koncensus der jo så er! Tak for det! Med mit store kendskab til
cykelstier i Hovedstaden og Østdanmark akn jeg jo nu umiddelbart se
hvor jeg skal sætte ind. Der er en del lanes som jeg selv lavede i
foråret som nu skal omformuleres til track! Men som brugerflade
overfor en større kreds af "ikke programmører" er det ikke særlig
anvendeligt, her er der stadig brug for programudvikling så track kan
optræde med selvstændig markering på cyclemap!

MEN RIGTIG MANGE GANGE TAK!

Kan du så også afslører om det har betydning om cycleway-track´s
placering ved markeringen på en vej har betydning? Har det beydning om
den stør først eller sidst? Skal den stå først ved jeg faktisk ikke
hvordan man "programmerer det"!
Vh.
Niels Beck