[Talk-dk] Kort overlays

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Tor Sep 23 19:32:13 BST 2010

Der kommer lige et endnu et forslag herfra - denne gang en udvidelse af det
eksisterende cykelsti-overlay;

Det kunne være rart at kunne se de veje, hvor man må cykle mod ensretningen.
Jeg har arbejdet lidt på dem i Københavns centrum på det seneste. Jeg
forestiller mig at du klistrer et trafikskilt med "modkørende trafik" - (en
pil op og ned i et rundt trafikskilt) på veje med både "oneway=yes" og
"cycleway=opposite|opposite_lane|opposite_track" på samme måde som du har
sat kilometerskilte på¨maxspeed fra et passende zoomlevel. Er det til at gå
til?

Jeg har også sendt cyclemap-Andy et forslag om ganske enkelt ikke at tegne
ensrettet-pile på disse veje i cyclemap.

Claus

Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Studsbøl Alle 81
DK-2770 Kastrup