[Talk-dk] Kort overlays

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Fre Sep 24 07:03:13 BST 2010

Hej

Endnu et forslag:

Hvad med at lægge et link ind til Potlach og JOSM, så ikke behøver at åbne
dem seperat! Lidt som OSM Inspectors* små P og J lige under Help knappen.
Det er mega smart.

*
http://tools.geofabrik.de/osmi/?view=geometry&lon=9.47742&lat=55.46124&zoom=10

<http://tools.geofabrik.de/osmi/?view=geometry&lon=9.47742&lat=55.46124&zoom=10>Ellers
et super værktøj - jeg har stor glæde af det.

/Jens Winbladh