[Talk-dk] Mapping party i København søndag 10. april 2011

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Tir Apr 5 05:23:04 BST 2011

Hej alle sammen

Jeg er blevet spurgt af flere nybegyndere om der ikke er noget
hjælp,tips og tricks i form af mapping party i Københavns området. Den
klassiske situation, folk er meget interesseret i OpenStreetMap,
opretter en konto, men kommer aldrig videre der fra. Nu råder jeg bod
på dette ved at afholde et på søndag 10. april kl. 13.00. Jeg har
adgang til et mødelokale med plads til ca. 10 personer og selvfølgelig
Wi-Fi adgang.
I skal være velkommen til  kigge forbi, medbringende jeres pc, og det
kunne være rart at få sat ansigt på personerne bag profilerne. Jeg har
skrevet en indbydelse med flere oplysninger på

http://www.microformats.dk/2011/04/04/indbydelse-til-openstreetmap-mapping-party/

bedste hilsner
Søren Johannessen