[Talk-dk] Hastighedsgrænser og oplysningstavler

Pelle Rosenbeck Gøeg pelle at goeg.dk
Ons Apr 6 09:27:09 BST 2011

Hej,

Jeg mener ikke det bør ikke tagges som maxspeed, da det jo er faktuelt
forkert.

Der er foreslået en feature for dette problem:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/recommended_speed dog
er afstemningen ikke kommet igang (foreslået i 2008), men vil det være et
problem at bruge?

- Pelle