[Talk-dk] Geodata og ortofotos lige et spørgsmål

Esbern Snare esbensnare at gmail.com
Ons Apr 6 20:53:14 BST 2011

Davs
Det vil altså sige at kortet manuelt skal gennemgås for overlap, og
for hver overlap skal der tages stilling til hvad der er de bedste
data, selvom "kommunedataene" sandsynligvis er meget nøjagtige, så kan
der vel være enkelte ting til overvejelse, og evt. "skal kigges på in
the real world", men da kortet/databasen jo bliver meget bedre, er det
da arbejdet værd. Egenligt burde vi jo have et/en
kort/database/hjemmeside med kommentarer på, hvor evt. tvivlsspørgsmål
kunne angives og så kunne man jo tage et kig hvis man alligevel var i
nærheden.

... en dag kunne det jo godt være man skulle skrive en render der kan
sættes selektivt op angående hvad man vil se og ikke se, men det
bliver ikke lige idag ;-)

Mvh
Esbern