[Talk-dk] Lidt problemer med hvilken tags der skal bruges

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Ons Apr 13 07:21:02 BST 2011

On Tue, 12 Apr 2011 20:59:25 +0200
Ole Nielsen <on-osm at xs4all.nl> wrote:

> Virker fint, se f.eks. Vejle Rutebilstation (ved banegården). Husk, at
> der også skal være en lineær vej igennem, da navigationssoftware ikke
> kan rute over et område.

Jeg vil da tro, at hvis området er lavet ved hjælp af en highway=*, så vil rute-softwaren bare rute langs kanten af området. Eller mener du, at service veje ikke kan bruges overhovedet? Hvis området er markeret med amenity=parking er der derimod ingen tvivl, så skal der lægges en vej igennem området for at rutningen fungerer-

-- Morten