[Talk-dk] Lidt problemer med hvilken tags der skal bruges

Esbern Snare esbensnare at gmail.com
Ons Apr 13 09:17:39 BST 2011

Takker for svarerne, Vejle Busstation var dejlig informativ.

Jeg havde ikke lige overvejet det med rute-softwaren, men det er jo logisk nok.

Jeg har overvejet om vi, og dvs. der er andre end mig der skal hjælpe,
skulle lave en "Best practice"
(http://en.wikipedia.org/wiki/Best_practice) på den danske wiki, så
man kan se hvordan tingene skal (kan) gøres. Især på det sidste hvor
vejnettet i mit område er ved at være på plads og fokus er flyttet til
vandløb, skove nedlagte jernbaner,  kvalitetssikre "Fugro" mappere
(ikke et ond ord om dem, hellere et par småfejl end en hvid plet på
kortet) og meget mere, har gjort mine tags en smule usikre, og jo jeg
kender godt de engelske sider f.eks.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Map_Features som er fremragende,
men kombinationen af tags kan give en del hovedbrud.

Mvh
Esbern