[Talk-dk] Cyklistforbundet og sommerhusområdet syd for Tisvilde Hegn

Ole Laursen olau at hardworking.dk
Man Aug 8 13:03:25 BST 2011

8. aug. 2011 13.53 skrev Andreas Hammershøj <AHA at dcf.dk>:
> Et af vores medlemmer har meldt sig frivilligt til at tracke i
> sommerhusområdet syd for Tisvilde Hegn, som ifølge rasher/coverage er det
> sidste store sammenhængende område som mangler at blive kortlagt. Det er en
> god portion cykling, så jeg vil lige høre om andre er i gang med noget
> lignende, så vi undgår dobbelt arbejde?

Ikke mig, men ud over at spørge her, kan du også prøve at slå "Edit
activity" på ved at klikke på det blå kryds i højre side af kortet på
osm.rasher.dk. Hvis ikke der er ændret noget for nyligt, så er det i
hvert fald en indikation af at der ikke sker noget. Man kan finde med
detaljeret historik i det laget "Data" på openstreetmap.org (også et
blåt kryds i højre side) hvis man zoomer godt ind og klikker på en
vej.

God fornøjelse med cyklingen. :)

Ole