[Talk-dk] Cyklistforbundet og sommerhusområdet syd for Tisvilde Hegn

Morten Siebuhr sbhr at sbhr.dk
Tir Aug 9 09:17:43 BST 2011

2011/8/8 Andreas Hammershøj <AHA at dcf.dk>:
> Som nogle måske ved satser Cyklistforbundet på OSM og bruger kortet som base
> for ruteplanlæggeren www.cyclistic.dk. Desuden har vi vores eget
> sub-community for mappende medlemmer af forbundet. Vi holder til på
> www.VoresKort.cyklist.net, hvor man kan læse mere om projektet hvis man
> skulle få lyst til det. Søren Johannesen (OSM-id: AE35 /
> www.microformats.dk) er konsulent på projektet.
>
> Et af vores medlemmer har meldt sig frivilligt til at tracke i
> sommerhusområdet syd for Tisvilde Hegn, som ifølge rasher/coverage er det
> [...]

Jeg har mappet en slat i skoven, men det var mest fordi jeg var ude og
heppe på Helvede I Nord (kvart- og halv-marathon i Tisvilde Hegn).

Om end jeg ikke var i sommerhusområdet, var jeg nok rundt i skoven til
at vide at der også mangler en hel del stier (og en stor del af disse
er ganske cykel-egnede...)

God arbejdslyst,
--
Morten Siebuhr