[Talk-dk] Cyklistforbundet og sommerhusområdet syd for Tisvilde Hegn

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Tir Aug 9 12:21:29 BST 2011

On 08/08/2011, at 14.03, Ole Laursen wrote:

> Ikke mig, men ud over at spørge her, kan du også prøve at slå "Edit
> activity" på ved at klikke på det blå kryds i højre side af kortet på
> osm.rasher.dk. Hvis ikke der er ændret noget for nyligt, så er det i
> hvert fald en indikation af at der ikke sker noget. Man kan finde med
> detaljeret historik i det laget "Data" på openstreetmap.org (også et
> blåt kryds i højre side) hvis man zoomer godt ind og klikker på en
> vej.

Et andet værktøj, som også er ganske nyttigt, findes hos Itoworld [0].
Det kræver at man laver et login (det er gratis). Herefter kan man
lave en "product subscription" på forskellige applicationer, men OSM
Mapper er gratis og ganske nyttig. Man kan definere et (eller flere)
områder man vil følge, og så kan man interaktivt få forskellige
farvekodede kort frem, f.eks. hvem har mappet hvor, og hvornår. Man
kan også få et RSS feed til ens definerede områder.

-- Morten

[0] http://www.itoworld.com/