[Talk-dk] Visning af cykelstier på OpenCycleMap

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Ons Aug 10 11:10:01 BST 2011

Samme gælder Spor i landskabet (link <http://www.spor.dk/>)

Dem er der dog blevet kortlagt et par stykker af: Link til wiki om
vandreruter<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Denmark_Walking_Routes#Spor_i_Landskabet>

Har selv kortlagt en enkelt hjertesti (har lige tilføjet den til wikien om
vandreruter for god orden skyld) - den ligger her:
http://osm.org/go/0Hzfrn0o-

Jeg plejer at bruge taggen operator=* (f.eks. operator=Hjerteforeningen
eller operator=Spor.dk)

Måske nogen det vil tage kontakt til dem og at få data?

/Jens

Den 10. aug. 2011 09.33 skrev Soren Johannessen <soren.johannessen at gmail.com