[Talk-dk] Københavns Kommune & opdateringer af OSM?

Emil Tin ZF0F at tmf.kk.dk
Ons Aug 10 14:09:47 BST 2011

Enig, OSM data er fælles. Vi ønsker bestemt ikke at have 'eneret' på noget data i OSM. Og man kan ikke uden videre overskrive data. Så spørgsmålet hvad der kan gøres automatisk, og hvordan værktøjer i givet fald ville skulle vælge hvornår man overskriver.

Som kommune ville vi kunne levere nogle data med stor sikkerhed. Men andre gange ville frivillige have kortlagt 'i marken' med større sikkerhed.

Tak for tippet med den internationale liste, jeg vil prøve at sende en spørgsmål til den.

-Emil