[Talk-dk] Hvordan mapper man trapper, der går over en plads, altså meget brede.

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Ons Aug 10 14:46:22 BST 2011

Hej Michael

2011/8/10 Michael Andersen <hjart at milvus.dk>

> Hej Jens
>
> Jeg tror jeg simpelthen ville indsætte et lille stykke highway=steps mellem
> Vestergade og Vestertorv. I mine øjne er det mindre vigtigt hvordan tingene
> ser ud end at de fungerer fornuftigt.

Det tænker jeg også at gøre.

> Bemærk at routing i området ikke kommer til at fungere fornuftigt medmindre
> du
> forbinder f.eks. stierne omkring den nordlige ende af Vestergade med
> Vestergade fremfor parkeringsarealet.

Jeg synes at det er en svær balancegang, da jeg synes at routerne skal kunne
navigere over et areal, som f.eks. en plads, da det ikke giver mening af
tegne alle mulig stier op over pladsen. Man kan godt se din pointe. PS. det
ville se tosset ud i renderen, men det er ikke den vi mapper til.

/Jens