[Talk-dk] Argumenter for at offentlige institutiner kan stole på OSM data?

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Ons Aug 10 14:58:41 BST 2011

Til Niels,

Der er nogle danske eksempler på brug af OSM.

F.eks. Arbejdstilsynet bruger OSM i en android app -
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:_The_Danish_Working_Environment_Authority_android_app

og naturvejl. bruger OSM data til folder i skov, pga. dårligt dække af stier
i kommunens kort (sammen naturvejledere bruger osm i deres GPS'er og sparer
kassen på at købe Garmin kort og de kan selv tilføje til kortet.

/Jens