[Talk-dk] Hvordan mapper man trapper, der går over en plads, altså meget brede.

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Ons Aug 10 15:28:57 BST 2011

Onsdag den 10. august 2011 16:04:13 skrev Jonas Häggqvist:

> Sandt, vi mapper ikke til renderen - men vi mapper på samme måde heller
> ikke til routeren. Hvis det er en plads vil jeg mene det skal det mappes
> som et areal uden fiktive stier.

Jeg vil meget foretrække at  de kort jeg bruger til at finde rundt efter er
funktionelle, hvilket i høj grad betyder at diverse routere kan bruge dem til
at lede mig effektivt fra a til z. Det betyder at jeg normalt foretrækker at
forbinde de stier mm der måtte være omkring en given plads direkte til de
naturlige kørebaner der er på den. Man kan naturligvis argumentere for at de
forskellige routere der findes burde kunne route over pladsen, men dette er
desværre langt fra altid i tråd med virkeligheden og slet ikke tilfældet med
min Garmin.

--
Mvh Michael