[Talk-dk] Prestige-mapping: Østjyske motorvej, nord for Vejle

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Tor Aug 11 00:44:20 BST 2011

On 10-08-2011 22:50, Daniel Trads wrote:
> Hejsa
>
> 1. udkast er på plads. Bilbos temp-tracks er skrumpet ind, og det
> nordgående er fjernet, da det var meget forskelligt fra det reelle.
> Fartgrænser skulle også være nogenlunde på plads. Det bliver nok nemmere
> at få helt rigtigt, når også det nordgående spor er flyttet.
>
> GPS-tracks fra op og hjemturen:
> http://www.openstreetmap.org/user/Daniel%20Trads/traces/1076108

Jeg har to traces der passer meget godt med dit resultat:

http://www.openstreetmap.org/user/rasher/traces/1076187
http://www.openstreetmap.org/user/rasher/traces/1076185

Dog mener jeg der er lidt flere skift i fartgrænserne end du har med pt.
Men jeg har ikke lige orket at gå video (din eller min egen) igennem i
detaljer. Det må blive i morgen.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk