[Talk-dk] Garmin Edge 705 - OSM cykelkort

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Lør Aug 13 11:41:55 BST 2011

Hej Søren

Jeg har bl.a. en Edge 705 til min MTB.
Jeg har ikke haft nogen af de beskrevne problemer.

Men mere at den er let langsom i kortet, fordi der er en hulens masse
kortdata i Kolding området.

Er der nogen der har set om der findes et Garmin kort der gør brug af
belysning. F.eks. at alle veje med lit=yes er oplyste i night mode. Det
ville være super sweet for løbere og andre der vil ud i aftentimerne.
Specielt hvis man kan route efter det (evt. på en hjemmeside)

/Jens

Den 11. aug. 2011 16.21 skrev Soren Johannessen <soren.johannessen at gmail.com