[Talk-dk] Prestige mapping: Gørløse omfartsvej, første etape af Frederikssundmotorvejen i østgående retning

Ivar Madsen lists.openstreetmap.org at milli.dk
Man Aug 22 15:11:36 BST 2011

Hej alle

Jeg kørte i formiddags til Ganløse, og kunne ikke finde nogen omfartsvej, fandt
så ud af at jeg huskede forkert, og kørte til Gørløse, men den var ikke åben,
talte med en arbejder, som kunne fortælle at den åbner i aften, når de er
færdig, men ikke nærmer end det.

Men jeg fandt da et par rundkørsler som ikke er med på OSM, og så en vej,
Peter Appels Vej, i Ganløse. Så helt forgæves har turen da ikke været :-)

Hvordan er det med Navngivningen?
Jeg har godt set der har været noget disk. om det, men ikke haft energi til at
følge med :-( Jeg har navngivet den, som der står på vejskiltet, er det
korrekt, eller skal det helst hives ud af en database, ved en automatisk
kørsel?

--

Med venlig hilsen

Ivar Madsen