[Talk-dk] Vejnavne - slut med OSAK-opdateringer af adresser

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Tor Aug 25 12:39:26 BST 2011

On 25-08-2011 12:22, Ole Laursen wrote:

> Jeg har overvejet det, men sidst jeg prøvede det, var det temmelig
> langsomt. Og så lugter det bare langt væk af architecture
> astronauting. :)

Hov, den her del glemte jeg at svare på. Overpass har et XAPI
kompabilitets-lag som giver lidt udvidede muligheder i forhold XAPI selv
på en måde så man undgår alt det bøvlede XML halløj. Blandt andet præcis
den type queries der er brug for her:

<http://www.overpass-api.de/api/xapi?node[kms:street_no=0681][kms:municipality_no=615]>

... og så en tilsvarende med "osak:". Umiddelbart virker det rimeligt
hurtigt efter et par forsøg.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk