[Talk-dk] Vejnavne - slut med OSAK-opdateringer af adresser

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Lør Aug 27 06:05:26 BST 2011

On 27-08-2011 02:23, Ole Laursen wrote:

> Argh, problemer med en pakke. Det er fikset nu.
>
> Jeg har vist fået rettet alle de andre problemer/forslag også nu;
> ændret farvetemaet lidt så det passer med den blå farve på
> OpenStreetMap. Ikke helt vant til at skulle stå for designet selv. :)

Det ser fint ud :) Jeg har fået serverfejl konsekvent når jeg søger efter
en vej de sidste mange timer. Er det XAPI der fejler eller kan det tænkes
at være din server? Hvis det er XAPI, har du overvejet bare at prøve de 3
tilgængelige servere efter tur indtil et af dem giver resultat?

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk