[Talk-dk] Vejnavne - slut med OSAK-opdateringer af adresser

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Man Aug 29 12:30:05 BST 2011

On 29-08-2011 11:44, Ole Laursen wrote:

> Pokkers også, der var et problem mere i min kode (et problem med
> Python 2.5). Det er rettet nu.

Mægtigt. Der er dog en ting der slog mig for noget tid siden. Hvorfor ikke
kode din service direkte op mod Geoservicen (geo.oiorest.dk)? På den måde
kan vi også bidrage rettelser til veje uden adresser på (dem er der
faktisk en del af), samt du får et API der er bygget til netop de queries
du har brug for og umiddelbart nok er mere stabilt en XAPI. Eller du kan
simpelthen cache alle vejnavnene lokalt - det er ret simpelt at hente den
komplette liste, jeg har Python kode til det du kan få, men det er nu ret
trivielt.

Samtidig kommer vi udenom problemet med at vejene i OSM måske ikke har den
seneste data der er tilgængelig.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk