[Talk-dk] osmosis - konfiguration af løbenden opdateringer?

Emil Tin ZF0F at tmf.kk.dk
Tir Aug 30 13:22:40 BST 2011

hej jonas,

tak for svaret! så maxInterval handler ikke om hvad man henter, men mere om hvordan man henter det? vil kortdata under alle omstændigheder blive helt opdateret?

hvis jeg kører opdatering to gange lige efter hinanden tager det stadig tid anden gang - og tiden er afhængig af intervalLength. det tyder på at det angiver fra hvor langt tilbage i tid man henter opdateringer. jeg troede osmosis kiggede i timestampet på ens data og selv fandt ud af hvad man manglede.

emil