[Talk-dk] hvordan er adressepunkterne kommet ind i OSM?

Martin morbus9000+osm at gmail.com
Tor Dec 1 11:03:00 GMT 2011

Importeres der andre data end adresser mm. fra BBR fra siden
http://geo.oiorest.dk/ ?

På deres hjemmeside stod der i sidste uge: "Geoservicen udstiller
geokodede danske adresser, vejnavne, postnumre, kommuner, regioner,
sogne, retskredse, opstillingskredse, storkredse, landsdele, antenner
samt stoppesteder"

Nu er "stoppesteder" dog blevet fjernet fra denne opremsning. Nogle
der ved hvorfor stoppesteder er blevet fjernet fra listen?

Under alle omstændigheder kunne det da være interessant at importere
antenner og stoppesteder.

/Martin